kızlar ikizlerim 9 aylık bugün parka gittik süreklide gidiyoruz kaydiraktan yanımıza 11 aylik bebek geldi benim bebeklerimle oynamak sarılmak istedi çok heyecanlandı mutlu oldu sevinç çığlıkları felan attı benimkilerde bön bön baktılar 😁😁 evdeykende öyleler birbirleriyle hic gulusmezler felan oynamzlar yokmus gibi davranırlar acaba normal mi o 11 aylik oldugu için mi oyle sizinkiler nasıl bebek görünce ne yapıyorlar