Unluunsuz Kızlar merhaba 2 aylık bebeğiniz kaç kilo ve sadece anne sütüyle mi besliyorsunuz mama ile mi besliyorsunuz onuda belirtir misiniz Bir de her ay kaç kilo alması gerekiyor erkek bebeklerin
Bbgs Unluunsuz 2 ay 4 günlük 5300 kilosu anne sütüyle besleniyor. Bana da az geliyor ama mama asla içmiyor. Evolvia sma aldım denedim içmedi çöpe attım. Dün akşamda hipp alıp 1 ölçü yaptım içmedi. Mama kaldı yine 💆🏻♀️
Gg123 Bebeğim 2 ay 8 günlük 6kilo 250 gr çıktı bugün ki. Kontrolde anne sütü ile besleniyor 3160 gram doğmuştu sizin nasıl peki
Unluunsuz Gg123 sadece anne sütü ile mi bu kadar kilo aldı benim bebeğim 2 ay olmasına 4 gün var 5 buçuk kilo 3.450 doğmuştu
Mucizem_0809 Suleilkim kız bebekler erkeklere göre daha zayıf oluyor ama normal kilosu üzülme annesi ☺️
DuyguM Durumoms bence dogum kilosuna gore gayet iyi almis. Her bebek kendi persentilinde ilerliyorsa ve duzenli 500 gr ustu kilo aliyorsa sorun yokbence 🤷♀️
DuyguM Durumoms takma sen onlari, sagligi yerindeyse gerisi boş. İlerde herkes zayif olmak istiyor zaten ☺️
matmazelmomy deletedmom763 sadece emiyor mu ve bebeğiniz kızmı? Ben perşembe günü doktora gittimde kilosunu ölçünce gelişimi iyi dedi boyu 60cm ama ayda 1 kilo alıyo dedi şimdilik mamaya başlamayalım daha dedi ve ben üzüldüm oyüzden soruyorum acaba başka bi doktoramı götürsem yada napabilirim
yagmurtpl 2aylık 5.900 olmuş kızım, 3.500 kg doğdu, sadece anne sütüyle besleniyor, doktor gelişimi iyi dedi, önemli olan doktorun ne dediği
Deletedmom109 Doğum kilosu da önemli benim oğlum 2300 doğdu hastane çıkısı 2200 oldu 2 ay 20 günlük 5500 kilosu. Zayıflık kiloluk doğum kilosuyla orantılı bence 4 kilo doğan bebek ilk ayında benimkinin 3 aylık hali gibi oluyo zaten 🤦♀️😂😂