merwee89 3 ay 3 günlük bebegım var kızlar.gelişimi için ayna göstermek istiyorum ama dun denedım korktu galiba gözlerini falan büyüttü..Aynadan korkmaması sevdirmem için neler yapabilirim?
mehmel54 merwee89 zamanla alışır canım ben 1 aylıktan beri gösterirdim ilk görmeye başladığı zamanlar korkmuştu kucağımda olduğu için hem şebeklik yapıyordum hem anne cici kızım cici yapıyordum gülerek şimdi 5 aylık olacak aynada kendisini görünce gülüyor
Hilal-95 merwee89 alısır zamanla aynanın karısısna geçip ben sürekli ismini söylüyorum kendımı gösteriyorum aymada mesela bu anne bu ayaz diye oğlumun çok hoşuna gidiyor😀
Batummm Ben 20 günlük olduğundan beri aynaya baktırıyorum. Şuan 3 ay 27 günlük olduk. Her sabah uyandığı zaman ayna karşısında kendisini gösterip günaydın diyorum 😀 aynaya bakıp kendine gülüyor
merwee89 Batummm küçükken bı ara bende bakıtmıstım ama ne zman gazi başladı yoğunlaştı yalan oldu tabi
merwee89 Hilal-95 bende bugub oyle yaptım aaa burda rüzgar varmıs bakk ne tatlı bebekmıs falan dıye dudak büküp ağlama moduna geçti 🤦♀️
Hilal-95 merwee89 yaaa kıyamam alısır ama ya ben hurafelere pek inanmıyorum oyuzden oyun halısında felan da pleksiden ayna vardı bakıyordu sürekli🤣