Emir172717 Mrb benim bebeğim alejisi var anne sütü almıyor alajik laktozsuz mama kullanıyorum ama kaksini her defasinda yeşil kına gibi çok kötü koku var doktor alerjiden dedi sizlerde öylemi yardımcı olun lütfen
Busra2326 Emir172717 benim kızımda şuan yeşil kaka yapıyor yeşil rengin her türlüsünü gaita yaptırdım temiz cıktı Allahtan tamamen alerjiden haftaya alerji randevumuz var bakalım 🙏🏽
Goktugunannesi1234 Emir172717 yeşil ve iğrenç kokulu idi açınca bezi öğürurdum. Diyete basladik 20 gün içinde toparladi