Sedaaksyy Bugün kontrole doktora gittik bebeğim 5ay 2gunluk ve henüz dönmüyor , doktor dönmesi biraz gecikmiş dedi 5aylik bebekleriniz dönüyor mu
Aleyya Sedaaksyy tombiş bi bebekmi ? Beraber egzersiz gibi yaptırabilirsiniz bn dogodugundan beri yapıodm erken dönmeye baslamastı
Bebeklibiranne Sedaaksyy benim bebeğim 7aylık tam 6 ayında döndü doktor saçmalamış bence her bebek bir değildir ki tabi sen yinede gözlemle ama bence normal canım
Sedaaksyy Ballarinannesi ilk çocuğum 4aylikken fildir fildir donuyordu ama bu sefer öyle olmadı her bebeğin gelişimi farklı dedikleri bu demek ki
Ballarinannesi Sedaaksyy benim bu da ikinci çocuğum ilki 5 aylıkken rahat oturuyordu dönüyordu daha aktifti erkek o , bu kız tembel çıktı oturmaya da meyilli değil dönmeye de yedirip icirip yatacak bu keyfine pek düşkün 😁
Sedaaksyy Ballarinannesi benimde bir kızım vardı bu ikinci kızım ama birbirinden acayip farklılar ablası zayıf uzun leylek gibi yerinde durmayan bir kiz , bu tosun gibi tostoparlak bişey 😂😂
Baakpnr- Ballarinannesi yedirip icirip yatacak bu keyfine pek düşkün Aynı Benim kızım da 😀 babası kılıklı 💕
Ballarinannesi Sedaaksyy gerçekten her çocuğun gelişimi farklı sanki çocuk büyütmemis gibi büyütüyorum bunu 😁
oglumubeklerken Sedaaksyy dönüyor benim oğlum ama her bebek farkli sonuçta. 4.ay kontrolüne gittiğimizde ben doktora sormuştum dönmek istiyor ama beceremiyor diye daha erken 6 7 aya kadar zamanı var demişti
Ballarinannesi Baakpnr- bizim baba da öyle kızlar ondan babalara düşkün herhalde baba kız yatıyorlar :))
Baakpnr- Ballarinannesi hahaha aynen canım benim bu arada benımki de 5 ay 3 günlük 2 kere anca dönmüştür başka da yok 😅
Pericikk Sedaaksyy benim ki 6 aylıkkken dönmeye başladı şuan 9 aylık oldu fır dönüyor😄 doktorunuzun acelesi var heralde her bebek 4 5 aylıkken dönecek diye birşey yok
Baakpnr- Ballarinannesi olsun kuzum dönerler insallah o zaman da durmuyorlar diye post açarız ahahaahh
Ballarinannesi Baakpnr- haha aynen canım:) uykusu nasıl bizim ki uykuyu hiç sevmiyo sürekli uyanık :(