Burcu60 şuan bile grip soğuk algınlığı yaşadığım zaman akıntı oluyor
Bu artık onun hayatında olan bı kronik rahatsızlık dikkat edin soğuğa ve su kacmasina
Bı de doktora danışarak damla alın akinyu ve ağrı olduğu zaman kullanmak için
Biraz büyüdüğünde belki benim olduğum ikinci ameliyatı olabilir 18 den sonra yapılıyormuş sanirim