Tubakarya Kızlar 20 günlük anneyim sütüm çok az mama kullanıyoruz . Her gün bir kez süt sağıyorum iki göğüsten toplam 30 cc çıkıyor ama bebeğim çok aç sürekli ağlıyor. 30 cc çok mu az?
Aleyya Tubakarya sıradan olcak ama emzirdikce cogalır süt yapan seyler tüketin sagımlada cogalır süt düzenli yaparsanız suyu cok içn
Banucetin Tubakarya çıkan süt memede ki süt miktarını göstermez benim de nerdeyse hiç çıkmıyordu ama ilk ay 1.5 kilo almıştı kızım
Banucetin Tubakarya mama kullandıkça süt Artmaz malesef biz 6aysan Sonra geceleri mama vermeye başladık çünkü çok uyanıyordu ve ben çok yorgun olduğum için eşim veriyordu emzirmek ten yorulduğun için mamadan önce daha çok sütüm vaesı mama sütümü azalttı
Banucetin Tubakarya hayır sadece anne sütü verdim çıkan süte hiç bakmadım mecbur kalmadıkça sağmadım zaten
Nazli13 Tubakarya ilk günler bende de çıkmıyordu ama yine de 3 saatte bir yarim saat sagiyordum damla damla da çıksa sizde oyle yapın insallah cogalir🙏🏻
Neva77 Tubakarya 48 günlük anneyim her iki göğsümü de emzirdikten sonra sağıyorum 30 ml çıkıyor ancak.bizim sütümüz az. 🥺