Gizemlim size şunu soyleyeyim güzel düşünürseniz güzeli çağırırsiniz . Benim oğlum prematüre doğdu . Hastalık konusunda çok kafama taktım ya grip olursa ya öksürürse ya usuturse ya terlerse vs vs sırf kuvoz korkumdan . Allah korusun yoğun bakimlik falan oluruz diye . Sonuç 5 aylıkken grip öksürük oldu . Hastaneye gittik cigerlerde sorun yoktu çok şükür . Ondan sonra geçse de tekrarladı hastalığı ama şimdi çok şükür iyi . Hastalık da bagisiklik güçlendirir öyle dusunun . Tabii ki yine dikkat ediyorum ama sanırım olacak olandan kacilmiyor . Allah korusun inşallah hastalanmasin ama hastalanirsa da iyilesilir rabbim büyük bu kadar takıntı etmeyin . Hastalık da insanlık hali :)