Selam kızlar, 4 saate yakın uyuyor bazen emzirmek için uyandırmıyorum artık 1 aylık oldu diye. Arada uyanır gibi olunca meme teklif ediyorum o kadar eğer gece uyuyorsak uyandırmıyorum. Emin olamadım hem bu kadar uzun uyuması normal mi? Uyandırmalı mıyım?