Benim kizim da 2.t aylikken acildi,
Gozleri sapsariydi, 2.5 oldugundan tamamen beyazladi diyebilirim…
Kilo almaya basladiysa, daha enerjik, artik rahat besleyebioiyorsan endise etme🤗
Cok zor zamanlar yasiyorsun, ben artik aglamaktan göremiyordum önümü, simid keske daha sakin kalbilseymisim diyorum…
Sakin ol, ve streslenme, vakit gecir bol bol miniginle, Allah baska saglik sorunu vermesin, cok cok gecmislerr olsun🤗🥰