Merhaba anneler bi kaç gün önce nezle oldum ve malesef benden bebeğime geçti malum havalar çok dengesin ne kadar hasta olmamaya çalışssanda oluyosun tabi hemen bebeğimin doktoruna yazdım hani beslenmesinde bir problem yoksa eve hava makinesi almamı istedi aldık küçük el nebilazatörlerden günde üç defa hava veriyoruz burnunu temizliyoruö daha sonrasında dünden beri aslında daha iyiydi burun akıntısı azaldı yerini öksürüğe bıraktı ve balgam oluştu bugün üç öğün mamasında beşine kustu acaba kusarak balgamınını atıyo bide balgamı atması için başka neler yapablirirm tavsiye verebileceğiniz şu iyi gelir diyebileceğiniz bişi varmı die sormak istedim sizlere