BuzluKahve Naciyeylmz Özellikle adetle almıyorum ama yaz için 6 takım alt üst aldım dışarıda giymek için, bir kaç tane gömlek, evde giymek için tek parça tulumlardan aldım 3 tane. Yine evde plajda bahçede giymek için günlük alt üst aldım 5-6 tane.
1234___ Fazla almam ihtiyaca göre alırım, eğer çok alirsamda en az 2 benden büyük alıyorum çünkü bebekler inanılmaz çabuk büyüyorlar
MerveKayraTugra Naciyeylmz diğer oğlumdan da kıyafet olduğu şimdilik 4 tane alt üst takım aldım canım daha yaz gelmedi bide 2.5 aylık akşamları üşür diye yazlığı geçirmedim diğer ay inş