Ayseee27 aynı benimde kızımın durumu alerji den şüphelendik ama yokmus ama laktoz intoleransına benziyor belirtileri hafif mukuslu gürültülü bazen yeşil kaka köpük köpük yapıyor bazen. Emme güçlüğü yaşıyorum bende malesef. İlk kızımda 5 buçuk 6 aya dogru geçmişti bu kızımda da en fazla o kadar sürer inşallah