Yumut benim kızımda da vardı, daha küçükken benim yediğim yumurtadan onun yüzü kızarıyordu. Ek gıdaya başlayınca da yumurta yediği her gün kusuyordu. Doktor 1 ay verme sonra yine dene dedi. Yine kustu. 1 yaşına yakın az yumurta verdiğimde yüzünde hafif kızarıklık oluyordu, 1 yaşından sonra o da kalmadı şu an sorunsuz yiyor. Ayda bir veya 2 ayda bir az vererek deneyin