Merhaba Kızım 35 günlük doktor kontrolüne gittik reflü olduğunu söyledi ve inek sütüne karşı alerjisi olduğunu söyledi bunun için benim inek sütü peynirleri falan tüketmemem gerektiğini söyledi bu durumu yaşayan var mı ne yapıyorsunuz bu durumda birkaç gündür kızımı emziriyorum bu arada bazen de çıkartıyor işte kusuyor gibi oluyor başına gelen varsa yazarsanız sevinirim teşekkürler