Minikbirbebek 80C yaptırdım. Hayır ağrı olmuyor. Ertesi gün eve araba kullanarak gittim. Sadece 1 hafta korumak gerekiyor. Ağır kaldırmamak dolaplara uzanmamak falan. Çok kolay bi ameliyat. Valla ben 4,5 saatlik ameliyattan çıktıktan sonra yemek siparişi verdim. Bi güzel oturdum yedim☺️O kadar rahattım. Yalnız annem başka bir doktora gitti daha ucuz diye. 1,5 yıl oldu halen çekiyor ve çok kötü yaptılar. Doğru eller önemli