Ben de emziremeyenlerdenim. Bebeğim 2 ay 18 günlük. Doğduğu günden beri mememle savaş halindeler. Hala pes etmedim sağıp veriyorum ama inanılmaz az sütüm var artık. Uyku halindeyken mememi veriyordum şimdi onu da istemiyor. Biz aptamil kullanıyoruz. Gündüzleri 2-3 saatte bir, geceleri kendi uyandığında 120 ml olarak besliyorum. Daha aşağısında doymuyor maalesef.