Hormon iğnesi olupta ardından nasıl regl oldunuz lütfen beni bilgilendirin,kafayı sıyırmak üzereyim Marttan beri regl tarlusal kullandım 18 gün geçti,belirti var gelen giden yok,bu arada ihtimal olmadığı halde test yaptım 0, 3 çıktı,negatif yani, kafayi yedim artık.