Arkadaşlar oğlum 2 yaşında dün biraz ateşi vardı hemen doktora götürdüm Boğaz ve sol kulakta enfeksiyon olduğunu söyledi ilaç verdi şimdilik zaten geçmesini beklemiyorum hemen çünkü ilaç tedavisine yeni başladık ama oğlum geceleri burnundan rahat yatamıyor burnuna tuzlu su sıkıp aspiratör ile çekiyorum acaba. Burun içi kuru mu diye kremliyorum ama geçmiyor yastığını Yüksel tutuyorum horluyor bi çözüm olan var mı acaba