BallyavruMM 6 gündür dolaba koymadım meğer koymak gerekiyormuş. Rengi sararmış kullanmaya devam etmeli miyim 😕 başına gelen var mı? Birde 1-2 gün vermeyip tekrar devam eden oldu mu antibiyotige
Emirin_Annesi10 BallyavruMM sakın kullanma. Havalar ısındı antibiyotikler açılır açılmaz dolapta saklanmalı. Yeniden yazdır sağlık ocağından