Merhabalar kızım 16 aylık 1 yıldır epilepsi tedavisi görüyordu 4 aylıkken nöbet geçirmişti ilaç başladık çok şükür ondan sonra olmadı bugün kontrolü vardı EEG sine bakıp doktoru ilacı kesecekti yavaş yavaş. Çok şükür bir şey çıkmadı ilacın dozunu azalttı böyle böyle bırakıcaz. Ama muayene ederken kasları biraz gevşek gibi dedi hala yürümemesi de ondan olabilir dedi belki dedi emg istedi içim içimi yedi tam sevindim derken sevincim kursağımda kaldı gelişimi vs iyi çok şükür ve hiç tipik hipotoni belirtileri yok olsa ben anlardım zaten tek şey hala yürümemesi ama doktor daha iyi bilir tabi ki. Aşırı bişey değil dedi ama hafif bir gevşeklik var dedi bilen başına gelen var mı nasıl bir yol izleniyor acaba