BezduuuUMmmmmmmm Kızlar bende miyop var ilk defa lens kullancam doktor kagıda -1.00 yazmış sag ve sol için birde 8.50 var ama nette sipariş kısımda aks diyo başka sitede Bia degeri soruyor bunlar yazmıyor verdiği kağıtta nasıl alcam Birde hangi marka almalıyım
OncedenGurme BezduuuUMmmmmmmm göz bebeğinin çapına göre değişiyor lens markaları. Her marka her çapı üretmiyor. Önce hangi markaları kullanabileceğinizi öğrenin. Ben yıllardır Bausch + lomb purevision 2 hd kullanıyorum
Ummahan250820 BezduuuUMmmmmmmm optıkcr calıstım acuvue oasys tavsıye ederım 1 hafta gozde kalabılıyor ama bır ıkı gune cıkartıp suyuna koysan daha ıyı olur
BezduuuUMmmmmmmm yigitinaannesii git ama sadece elegance satıyormuş başka marka yok onun da yorumları pek iyi değildi netten baktım ordan alayım dedim
OncedenGurme BezduuuUMmmmmmmm muhtemelen çaptır. İyi bir optikçiyle görüşün. Her göze her lens iyi gelmez, insanların yorumlarına göre karar vermeyin derim