Kızlar 3 ay 15 günlük bebeğim var bu aya kadar çok güzel kilo aldı emmesinde hiç bir sıkıntı yok sadece bu ay emme aralığını uzattı 1 hafta önce rahatsızlandı 1 haftadır hava ve ilaç kullanıyoruz üzerine ben de rahatsızlandım bugün kontrolü vardı 12 günde sadece 50 gram almış düzenli kilo alan çocuk ağlamak istedim
halbuki günde 6-7 çişli bez alıyoruz huzursuz bir bebekte değil neden böyle oldu
hastalık etkilemiş olabilir mi ya da sütüm mü artık yok