Adel123 hayır hepsi aynı değil aylarca silikon başlıkla emzirenler var. Siz ya tam oturtamıyorsunuz ya da elinizdeki ürün dandik olabilir. Bir markası var mı? Avent ya da mamajoo alın. Ya da elinizdekine bir şans daha verin, vakumlanması lazım göğüs ucuna sonra elinizi çekip emzirmeye devam edebiliyorsunuz. Biraz ıslatın kenarlarından parmaklarınızla bastırın sonra hemen bebeğin çekmesini sağlayın ben öyle yaptığımda kullanabiliyordum ki bir markası var mıydı emin değilim kardeşim vermişti.