MayneymisAltintop Tecrübeli annelere ihtiyacım var! Kuzenimin 1 haftalık bebeği var. Biraz önce ateşi 39 çıktı. Sizce önce evde duş, soğuk tampon denenip düşürülmeye mi çalışılmalı yoksa hemen acile mi gidilmeli??
Dildeniz MayneymisAltintop kesinlikle kendi düşürmeye çalışmasın doktorlar aşırı kızıyor o yaştaki bebeğe müdahaleye özellikle 39 kesinlikle doktora götürün hemen