saripapatyam2 Kızlar ben 1.5 sene lazer epilasyona gittim tam bitmedi ama baya bi azaldı.. tek tük çıkan kıllar var bu kılları neyle almam lazım şimdi.. ağda yapsam tekrar kökler aktifleşirmi.. jilet yapıncada diken diken oluyor sevmiyorum 😓
Lulemom saripapatyam2 zaten lazerle tamamen bitmiyo. Tek tük çıkıyor. Ben makineyle alıyorum genelde. Bazen ağdayla alıyorum. Belki de 10 yıl olmuştur yaptıralı. Hala aynı miktarda. Hamilelikten sonra artar deniyo ama Çoğalma falan olmadı.
Uzaymekiii saripapatyam2 bekarken yaptırdığım lazerin etkisi ilk hamileliğimde bitince ben de aynı sıkıntıyı yaşamıştım ağdayla aldım hep hem geri çıkması uzun sürüyor hem de pürüzsüz oluyor.
Zera saripapatyam2 10 yil oluyor lazer yaptirali 10 yildir jilet yaparim hic cogalma olmadi. Killar cok cansiz oldugu icin diken diken olmuyor bende.
NursaOz saripapatyam2 bende buz lazere yedi seans gittim her seansta tek tük çıkar ara ara atışa gelirsiniz ağda jilet tekrar çoğaltma yapar diye söylüyorlar keşke hiç çıkmasa
Canimyusufum NursaOz bende yaptırmayı düşünüyorum da buz lazer nasıl acitiyomu ilk defa yaptircamda ama bı yandada çok korkuyorum
MrzBaby Canimyusufum genital bölgede yanma oluyor başka bi yerde hisetmiyorsun. Ben dün gittim kendim yapmak istedim ve yaptım genital bölgeyi. Rahatlıkla yaptım ve fazla acı yanma olmadı.
NursaOz Canimyusufum ben ilk seansta genital içim uyuşturucu krem kullandım çünkü bir tanıdığım çok korkutmuştu beni sonrasında hiç korktuğun gibi olmadı memnunumda
Canimyusufum Benisahtesevme2 buz lazerdemi aynı buz lazer acitmiyo diye duydum da o yüzden sordum isallah cesaret edip gidebilirim
ZmrNsa09 saripapatyam2 bende en son lazer yaptrdm seanslarm bitti cok az kaldi makineyle alcam artk bida jilete cesaret edemem eski haline döner diye yada eldiven takar koparrm zaten cok az cansiz
Canimyusufum MrzBaby isallah sizin dediğiniz gibi olur yoksa cesaretim kirilipta gitmemezlik yada yarıda bırakmak istemiyorum
Benisahtesevme2 Canimyusufum buz canım jel şurup o sekılde ıslem yapıyor yaparken de soğutmakta ama benımkı çayır çayır yandı