Her çocuğun genetiği farklıdır benim oğlumda 1.sinifa başladığında 112 cm 17 kg du.suan 9 yaşında 24.5 kg 128 cm yaşıtlarından geri persentilde geri doktorlar en az 28 kg 132 cm olması gerektiğini ama tüm tahlillerinin sorunsuz çıktığını ve oğlumun genetiginin bu olduğunu harcadığı enerjiyi karşılamayacak derecede az yemek yeme durumunun söz konusu olabileceğini ama geri de olsa boy ve kilosunun orantılı olduğunu söyledi.yapicak birşey yok öyle zayıf bir delikanlı olacak diyor doktorlar.esime benziyor askere gidene kadar eşim kemerini 3 kez dolarmis 60 kg ile askere gitmiş☺️askerlikten sonra kg almaya başlamış bı ara 90 oluyor yazın yine 75e düşüyor iş ağırlığı sebebiyle boyu da 1.75 olunca sanki zayifmis gibi duruyor bakinca