Arkadaşlar ne kadar test varsa tahlil varsa herşeyi yaptırdım.
Şükürler olsun ki hepsi temiz çıktı ama kusmalar hiiiccc azalmadı.
Böyle durumla karşı karşıya kalan çözüm bulan var mı acaba.
Mama değişikliği bile yaptım yine aynı.
Şu an Aptamil kullanıyorum ondada ishal olmaya başladı.
🤦🏽♀️
Çok enteresan bir kısır döngüdeym.