Moonlightttt Merhaba canım anneler Haziran’da inşallah yaşına girecek bebeğim. Fotoğraf cektirecegiz, neler kombinlediniz?
Moonlightttt Beyaz lacos alayım onlara, ben de beyaz elbise diye düşündüm ama nedense beyaz elbise secemiyorum bir türlü internetten
Moonlightttt Fisto elbise alacaktım sanırım bu yıl moda ama ya göğsü benim için çok açık ya da biraz pahalı buldum.