Linaa65 benim bebeğim ilk günlerde sarılıkta çok beslenemeyince veriyordum çok güzel emiyordu biberondan sonra bıraktım mamayı vermiyorum meme veriyorum sadece arada çok huzursuzlanınca belki doymuyordur diyorum mama vermek istiyorum tutturamıyorum şimdi de biberon başlığı da çok önemli ben bir tane farklı almıştım ondan hiç almıyordu mesela. Ona dikkat edin acıkınca normalde biberona yapışırdı şimdi yapmıyor aç olsa da yapmıyor anlamadım bende