Merhaba kizlar Benim bi sorum olacak ek gidaya gecince bebisleri ne siklikta emziriyorsunuz mesela gunde Kac kez Bende Insallah 4. ayda ek gidaya baslayacam simdiden fikir almak istedim birde bebegim 1 aylik Max 5-10 dk emio birakio gogsumde kalan sutu sagmalimiyim Aslinda sutum fazla degil Cunku fazla olsa akardi goguslerimden yinede gerek varmi ki sagmama