Selam kızlar bebeğim 6 ayına girecek şu zamana kadar mama ve meme olarak gidiyorduk çalışan bi anneyim mamaya mecburuz malesef.. doğduğundan beri meme reddimiz vardı haliyle sütümü naptıysam çok arttırmaydım bebeğim meme reddinden dolayı bazı günler hiç emmiyordu bile şuanda tam tersi biberonu görünce ağlıyor bana yapışıyor bu güzel bişey tabi ama ben çalışıyorum ve bugün okuldan gelene kadar nerdeyse bişey yedirememiş annem napıcam biberon reddi nasıl aşılır bilen var mı sütümde az çünkü