mimikkralicesi Sağlık ocagından verdiler ama hastanedki doktorumuza gösterdigimizde atın bunu kullanmayın içeriği iyi değil dedi ve Bigaia isimli damlayı verdi aranızda kullanan varmı acaba güzelmi? Veya sizler hangi damlayı kullanıyorsunuz ve memnunsunuz?
Saudade mimikkralicesi biogaia d vitamini değildir bağırsak düzenleyicidir tek başına etki etmez yanında gaz damlası ile birlikte kullanılmalıdır ben ocean 400 uı d3 olanını kullanıyorum. Saf zeytinyağı içerikli çok memnunum.
mimikkralicesi Sekerkizzz sadece vitamin mi oluyor bunlar yoksa gazı da önlüyor mu acaba ikisi bi arada
Atlasege2021 Wellcare d vitamin bestiron kan damlası kullanıyoruz sağlık ocağındaki kan damlası ii değil diyolardi kullandık verdiklerinde dokundu bize kendi doktorumuz bunlara başlattı kucukken .1 yasindayiz suan gayet memnunum
Kocakgiller VERA19 kaç yaşına kadar kullandınız acaba kızım 19 aylık bikac ay oldu bırakali ama bi yanında acaba 2 yaşına 3 yaşına kadar kullanmalı miydim dio
VERA19 Kocakgiller 2 yaşına kadar kullandım. Sonrasında devam etmedim. Şuan kızım 30 aylık. Geçen hafta doktora danıştım,vitamin eksikliği görülmeyen durumlarda vitamin kullanımını gerekli görmediklerini söyledi
161525 mimikkralicesi biogaia demek istediniz galiba o probiyotik d vitamini değil biz d vitamini olarak ocean kullanıyoruz
Deletedmom_33 mimikkralicesi pedia-d verdi doktorumuz. İçeriği diğerleri ile aynı boşa o kadar verme dedi galiba ocean vs yıl kastetti