YagmurDorukk Merhaba kızlar bı çarşamba hem karma aşılarımız hem rota hemde menenjit aşısı yapılacak. Bu şekilde yaptıran var mı ? Bi sorun oldu mu ? Bebekte ateş vs yaşayan oldu mu ?
Hilal-95 YagmurDorukk karma ve rotayı aynı gün yaptılar sıkıntı olmadı zaten rota ağızdan damla şeklınde olduğu için bı sorun olmaz dediler
Sebnem9 YagmurDorukk menenjit alışı yan etkileri oldukça fazla olabilen bir aşı olduğu için diğer aşılar ile birlikte yaptırmamanızı öneririm. Farklı zamanda yaptırmanız daha iyi olacaktır.