Minnosannesiiiiiiiii Benim cildim yağlı/ karma arası tuhaf bir şey hep sivilce sorunu yaşadım. Hamilelikte ergenliğime geri dönünce yoğun araştırmalar sonucu aha/bha krem ve izler için de arbutin kremle tanıştım. Farklı markalarda da var sanırım ben dermoskin den alıyorum. Aha/bha krem asit kremi; cildin yağ dengesini sağladığı için fazla yağ üretmiyor, böylece gözenekler tıkanıp sivilce olmuyor. Sabah temizleme jeliyle yıkıyorum akşam tonik kullanıp bunları da bir iki ay düzenli kullanınca bebekimsi gibi oldu çok şükür. Şimdi 2-3 günde bir kullanıyorum. Uzun süre bırakınca sivilceler geri geliyor