YagmurDorukk ben yaptırdım bir sorun yaşamadım bexsero menenjıt asısı ateş yapıyor ona dıkkat etmen gerekıyor ateş düşürücü verırsın rahat atlatırsınız ınsaallah bızım ılk gün ateş oldu sadece şurup verdım kolay atlattık 🥰 normalde aşı sonrası şurup vermıyorum ama menenjıt aşkları ıcınde en çok ateş yapan bexsero o yüzden vermıstım kontrol edersın sureklı bebişinin ateşini 🥰🌸