Kizlar bebegim 3 ay 20 günlük 6 gun once hesaplamaya gore 4. Ay atağına girdik. Dünden beri mama icmiyor desem yeridir. Anne sütü almıyor sadece mama ile besleniyor. Bugun 07.55 te 60 cc icti. Bir de 14.48 te 30 cc. Hipp kullaniyoruz normalde elimde sma comfort vardi onu bile denedim belki mamadandir diye ama yok. İçmiyor ac karnı ve ağlıyor açlıktan biliyorum. Ne yapabilirim? Tecrübeli anneler lütfen yardim edin