9.5 aylik kizim var baya hareketli. 1 aydir da kilo almadi 8.3 kg 73cm.
Sabah biraz zeytin biraz peynir cok az yumurta sarisi meyvesuyu içiyor. Guya Kendi yiyor döke saça tabi:) Öğlen çorba ya da yoğurtlu meyveli ara öğün. Akşam yediğimiz yemeklerden veriyorum ama çok cok az yiyor uyumasına yakın kasik mamasi meyveli yapıyorum ama yemiyor. Arada eline elma bebe bisküvisi vs veriyorum en azından kemirsin ağzına biseyler gitsin diye. Ve emiyor.
Korkuyorum zayiflayacak diye. Ben sürekli sürekli bulamac vs vermek istemiyorum kendi yesin öğrensin diye ama byle de zayıflar mi doyuyor mu diye de düşünmekten kendimi alamıyorum.bir de uyanıyor mesela önce emzirip sonra mi yedirmeliyim ya da tam tersi mi? Kalkar kalkmaz mi vermeliyim yemek ya da ne kadar sonra vermeliyim bunu hiç anlayamadım.
Sizce ne yapmalıyım böyle devam mı etmeliyim? Eliyle mi yesin bana yardımcı olun hanimlar