Kızlar doğum yaptığımda akrabalardan ordan burdan toplanan parayı saydım 5 bin tl olmuş bu parayı nasıl degerlendirmeliyim kimisi isimli künye bileklik al diyor ama ben ilerde bi ihtiyaç olduğunda yada liseye üniversiteye başladığında para lazım olur diye bileklik künye tarzinda bisey yaptirmak istemiyorum çünkü bozulunca para etmiyor gibi şeyler de duydum zaten el kadar bebeğe bileklik takma taraftari da degilim napsam bu parayi bankada altin hesabina mi yatirsam künye bileklik tarzi seyler aldigimda ileride bozulunca zarar eder miyim tabiki bozdurmak icin almiyorum ama malum hayat şartları ne olacağı belli olmaz