Hanımlar bebeğim 6 aylık yürüme arkadaşı mı? Yoksa yürüteç mi almak konusunda kararsızım. Uzmanlar yürüteci önermiyor fakat annelerimiz başta olmak üzere etrafımdaki herkes “ siz öyle büyüdünüz birşey olmadı “ diyorlar. Ayrıca yürütecin daha rahatlık olduğunu söylüyorlar. Sizce ne yapmalıyım? Herkes deneyimlerini paylaşabilir mi?