SelviCan en güzeli diyetisyenle eğer kendiniz sağlıklı beslenemiyorsaniz ben şu an emzirmiyorum diyete başladım gerçekten etkisi hemen olmaya başladı artı yürüyüş de yapıyorum diyetisyenim de emziren annelerin daha çabuk kilo verdiğini söyledi ekstra enerji.gittigi için vücuttan önemli olan doğal şekerli meyveler tam buğday ekmeği ve porsiyon kontrolü ile oluyor ben de verememistim 2 yaşına girecek oglum 65 ile hamile kalıp 90 la doğuma gitmiştim şu an 71.5 65 e düşmek için diyete başladım vücudumu daha iyi hissediyorum ve kilo da verdim 73 le başlamıştım diyete