Slnn Brcygmr çok araştırdım hatta bir yerle görüştüğümde benden kan alıp o bölgeye enjekte edeceklerini söylediler aklıma pek yatmadı lazer uygulama yaptırdım işlem sonrası ilk 3 gün madecassol krem sürdüm 2 seans yapıldı zaman geçtikçe kayboldu çatlak izleri
Caansell Slnn yaa bende yaptırmak istiyorum ama emzirirken yapmadıklarını söylüyorlar. Siz yaptırdığınizda emziriyormuydunuz?
Slnn Caansell evet özellikle sormuştum bir sakıncası varmı diye 2 3 saat emzirmemen yeterli demişti gitmeden önce sütümü sağıyordum uyku saatine denk getiriyordum açıkçası hastanede yaptırdığım için yapan kişide doktor olduğu için emziriyordum ama siz isterseniz araştırın bi
Caansell Slnn çok teşekkür ederim. Başka yerlerede bakayım ozaman. İlla yapan yerler vardır. Yoksa 2 senede çatlaklar beyazlayacak bu seferde tedavi sıkıntılı olacak 🤦🏼♀️
Brcygmr Slnn ilk seansıma gittim yapan kişi doktor 2 3 saat emzirme gibi bir şey demedi size bi kaç soru sorabilir miyim acaba size kullanılan cihaz neydi bana fotona smooth lazer kullanıldı uzaktan atış yaptılar yakar gibi, bugun yapıldıktan sonra ilk günüm kızarıklar oluştu yapılan yerlerde sizde de oldu mu birde kaşınıyor yapılan yerler
Slnn Brcygmr fraksiyonel lazerdi sanırım işlemden sonra bir kaç saat yanma oluyor ama rahatsız edecek şekilde değil kaşıntı ara ara bendede oluyordu kaşımayın ama madecasol krem vermişti onu sürüyordum
Merakettiklerim_ Ya ben de bilgi alayım bu posttan, çok üzülüyorum, çatlak olmayan yerim kalmadı. Psikolojim bozuldu. Vücudunu çok seven biri olarak şuan sanki bu vücut benim değil gibi hissediyorum….
Brcygmr Slnn seln hanım göğüs bölgemede atış yapıldı ama orda bi renk değişikliği oldu 3 gün oluyor gitmedi siz böyle bi durum yaşadınız mı gidecek mi
Brcygmr Slnn birde çatlakların iyileşmeye başladığını ne zaman farkettiniz bana bi yardımcı olur musunuz
Slnn Brcygmr işlemden 3 hafta sonra beni kontrole çağırmıştı baktığında çok iyi iyileşiyor fln demişti sizi kontrole çağırmadılar mı
Brcygmr Slnn zaten ayda bi seansım var kontrol demedi o yüzden şuan 2. Hafta dayım kabuk bağladı dökülüyor sizdede oldu mu