Ahsen-meryem ben kalp yetmezligine bagli ilac kullanmak zorunda kaldim ve 1 hafta yogun bakimda kaldim. Meme vermeyi birakin 1 hafta boyunca bebegimi bir kere bile goremedim... Dogumdan 1 ay sonra ilaclari biraktim ama cok gecti tabi. Artik biberona alismisti ki saniyorum sutumun kalitesi de ilaclar yuzunden bozulmustu. O yuzden hep reddetti. Cok ugrastim ama almadi. Sonra da sütüm kesildi zaten..