Gerçekten artık tahammülüm kalmadı gece yüz kere emmek için kalkıyor gündüz uykusunda bile emmeye uyanıyor erken mi sizce bu ay kesmek için çok yıpratıcı oldu gerçekten 2 yaşa kadar sabreden var mı ya birde dişlerini batırarak emiyor yara olacak tadı kaçtı bu işin ilk doğunca emmesi için çabala sonra bıraksın diye dua et napcam bilmiyorum 20 aya kadar sabretsem en azından diyor bi aklımda