3.ayından beri salyalı bir oğlum var yaşına girdi 6 tanede dişi var hala salya diş çıkarsada salya çıkarmasa da salya 😢 evimde çok halıda yok yerler hep salya emeklerken kehribar aldık yine fayda yok vallahi bıktım ben bu salyadan 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Yok mu bir çözümü😥