Y-A-Annesi geçen sene babalar gününde hamileydim yazılı çikolata ve bebek için yine yazılı zıbın yaptırmıştım. Bu sene de çerçeveler oluyor BABA yazıyor ve alt kısımda istediğiniz yaziyi yazdırabiliyorsunuz. BABA yazan kısima fotoğraf koyuyorlar 4 fotoğraf oluyor ve bir fotografini geçen sene aldığım zıbıni bebeğime giyindirip onu yaptırıcam diğer kalan 3 fotoğraf da bebekle eşimin fotoğraflarını yaptırıcam (umarım anlatabilmişimdir)