Doğumdan sonra kilo kaybediyor ödemi gittiği için. İki hafta içinde doğum kilosuna gelmesi gerekiyor diye biliyordum. Sizin bebisiniz gelmiş gibi. Bir de bez sayisina bakıyorlar doyup doymadigini anlamak için. Günde 5 çişli 2 de kakali bezi varsa doyuyordur demişti doktorumuz. Benim bebeğim de ilk ay az kilo aldı sütüm az geldiği için. Ama ben sadece ilk hafta mama verdim sezeryanlıydım ve sütüm yetmezse diye üzülüyordum. Sonra kim ne derse desin sadece anne sütü verdim bu arada da sütü artırdığı söylenen herşeyi yedim. Çok şükür 2 aylık oldu ve şuan gelişimi iyi. Sizi yanlış yönlendirmek istemiyorum ama bol bol emzirin çünkü emzirdikçe sütünüz artıyor. Başta yetmiyor gibi geliyor çünkü bebegin emme kuvveti çok olmadığı, çene kasları gelişmediği için sık ama az emiyor. Sürekli acikiyor. Yılmadan bolca emzirin ki sütünüz artsın. Instagram’da çok güzel emzirme danışmanları var isterseniz takip edin. “Sütünüze güvenin” diyordu. İnanın o zaman sütünüz de artacak bebisiniz de kilo alacak❤️😀