4 aylık oluyoruz ilk günden beri memeyi 5 dk en fazla emiyor sıkılıyor yada uyuyor her yolu denedim herşeyi kullandım. Sağamıyorum bebeğime ancak yetiyor her fırsatta emmek istiyor yarım yamalak emdiği için. Bazen formül süt veriyorum öyle mutlu oluyor ki uyuyor, eğleniyor, konuşuyor, gülüyor, oyuncaklarına daha anlamlı bakıp tutuyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım