Deletedmom5455477 Ben adetimin ikinci günü sipral taktırdım dün adetim bitmişti yani hiç kanamam yoktu ilişkiye girdikten sonra da bir şey yoktu fakat bugün ufak ufak kan geldi normal mi acaba bilen varsa
Ccansuu Deletedmom5455477 evet ilk 3 ay lekelenmeler olur dedi doktorum kontrollerinizi aksatmayın ama