Canlarııımm bebeğim 3 aylık oldu fakat sürekli uyuyor yani emziği ağzına taktığımda kendi kendine yeni uyanmış olsa bile uyuya kalıyor birde yüz üstü koyduğumda henüz dönemiyor normal mi sizce benim durumunda olan var mıı ilk bebişim olduğu için yazıyorum